Tuesday, October 6, 2009

ORIS Date; Hadiah kepada anakanda


jam ni aku beli lama dah.. tapi jarang guna..
masih berfungsi dgn baik..
sangat sedikit kesan calar & masih berkilat lagi



oleh sebab banyak dah jam yg aku belikan kpd anakanda aku ni yg rosak..
jadi aku telah niatkan utk hadiahkan jam ni kpdnya..



sempena hari ulangtahunnya yg ke 10 pada 8hb. Okt yg lalu..
aku hadiahkan jam ini ..




best gak aku tengok jam ni melekat dkt tangannya.
moga2 dipermudahkan semua urusannya & kami semua.. seriring dgn detikan jarum saatnya. amin.

p/s : selamat hari jadi utk anakanda.. anis nadiah!
abah sayang anis.



5 comments:

  1. salam tuan! Lama bertapa tau-tau kluar bwk jam cantik... hehehe

    ReplyDelete
  2. wslm abg Lie..

    t/kasih kerana singgah disini..w/pun sekejap.. tq tq

    ReplyDelete
  3. Salam Warikh..

    x sempat nak update blog laa sejak 2 menjak dulu.. tu yg senyap jer..

    tq warikh for being here..

    ReplyDelete
  4. Salam Azlan, jam ni same mcm oris yg ambo jual dulu... sayang pulak let go tapi ye lah dah byk sgt buat gapo! Handsome gak bro havana ni... mcmana bisnes ubat hehehe

    ReplyDelete